Współczesne problemy zarządzania publicznego i przedsiębiorczości społecznej
Redakcja: Marek Ćwiklicki, Aldona Frączkiewicz-Wronka, Agnieszka Pacut, Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek
ISBN 978-83-89410-29-0
Spis treści
Wprowadzenie
Część I. Przedsiębiorczość społeczna
Małgorzata Bielenia
Robert Geisler
Katarzyna Plebańczyk
PROFESJONALIZOWANIE SIĘ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ NA PRZYKŁADZIE SPOŁECZNOŚCI TARGU PIETRUSZKOWEGO KRAKOWSKIEGO PODGÓRZA (s. 31-48). Pobierz
Monika Sady
Część II. Zarządzenie i przedsiębiorczość w sektorze publicznym
Magdalena Bielenia-Grajewska
Aldona Frączkiewicz-Wronka, Małgorzata Dobrowolska, Paulina Kopyto
IDENTYFIKACJA ZALEŻNOŚCI MIĘDZY KULTURĄ ORGANIZACYJNĄ ORAZ MOTYWACJĄ I MOTYWOWANIEM DO PRACY W URZĘDZIE GMINY (s. 80-100)Pobierz
Anna Kozak
ROLA PRACOWNIKÓW WŁĄCZONYCH W PROCES KOPRODUKCJI USŁUG SPOŁECZNYCH W ŚRODOWISKU LOKALNYM. RAPORT Z ANALIZY LITERATURY (s.101-121)Pobierz
Aleksandra Kultys
Dominika Nieć
BADANIE ZADOWOLENIA PRACOWNIKÓW JAKO ELEMENT SUBSTRATEGII ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI (s. 133-147)Pobierz
Monika Pasik
Angelika Wodecka-Hyjek